Volumul: Vol.3, Numarul 3/2014

Publicat la: Sep 2014

Conține 13 articole

Editorial-Legea educatiei nationale

 

Autori

PETRE T. FRANGOPOL *,1, LIVIUS TRACHE 2, DANIEL DAVID 3

 

Afiliere

1Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizică şi Inginerie Nucleară “Horia Hulubei”
2Institutul Naţional de Cercetare Dezvoltare pentru Fizică şi Inginerie Nucleară „Horia Hulubei”
3Universitatea „Babeş-Bolyai”

 

 

Schimbările aduse Legii Educaţiei Naţionale prin Ordonanţa de urgenţă nr. 49/2014 privind instituirea unor măsuri în domeniul educaţiei, cercetării ştiinţifice şi pentru modificarea unor acte normative au născut în ţară discuţii aprinse, pro şi contra. Nu intrăm acum în analiza acestor schimbări, ne propunem să fie disecate şi analizate în cadrul Raportului din decembrie al Grupului de analiză, atitudine şi acţiune în politica ştiinţei din România (G3A), grup creat ca un Think Tank, pe lângă redacţia Revistei de Politica Ştiinţei şi Scientometrie, cu rol de monitorizare, evaluare şi contributor activ pentru politicile în domeniu.

 

Cuvinte cheie

Legea educatiei nationale

Paginile

177

 

Access complet articol  Număr descărcări: 1556 (Utilizatori distincti:264)

Descarcă citare (bibtex)

*Autor corespondent